Måndagsfint

2014-09-29 09:57:00
Allmänt Tankar Och Funderingar
Den här bibliotekstårtan gjord av Kathy Knaus. Wow, så mycket jobb och pill som måste ligga bakom! 19 andra kreativa tårtor finns att se här.
 
Den här bloggen där Fredrik Reinfeldt och Stefan Löfven är Sims-karaktärer och bor ihop. Så himla roligt! Och ibland kommer Anders Borg och Jimmie Åkesson och hälsar på.
 
Och kanske det finaste och bästa: Emma Watsons viktiga tal till FN. Dock såklart ledsamt att det fortfarande behövs hållas sådana här tal, att vi inte redan hade kommit så mycket längre.
" [...] think it is right that as a woman I am paid the same as my male counterparts. I think it is right that I should be able to make decisions about my own body. I think it is right that women be involved on my behalf in the policies and decision-making of my country. I think it is right that socially I am afforded the same respect as men. But sadly I can say that there is no one country in the world where all women can expect to receive these rights."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0