Önskelista

2014-09-15 09:40:00
Allmänt Konsumtion
Om några dagar infaller min 22-årsdag. Och önska sig saker kan en ju alltid, så här är min önskelista:
En hängmatta att hänga upp inomhus. Kanske bästa någonsin, ju.
 
Fler djupa tallrikar och assietter ur Rörstrands "Swedish Grace"-serie. Och i färgen sten.
Skärbrädor (helst i trä), knivar, kastruller, en soppslev, en kavel, en köksvåg, ett diskställ, en måttsats, ett rivjärn och en äggdelare. Det är sådant jag har upptäckt att jag inte har och kommer att ha användning för. Och så lite som möjligt i plast. (:
Konsertbiljetter. Hello Saferide är ju min favorit just nu, men jag säger oftast inte nej till andra bra konsertmöjligheter.
Resor, både utomlands och inrikes. Och/eller bli bjuden på middagar. Det hade ju varit himla fint.
Hattar. I alla möjliga former och färger. Älskar hattar.
 
- Att Sverigedemokraterna inte längre sitter i riksdagen. Tror att detta egentligen står allra överst på min lista.
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Å vem skulle inte vilja ha en hängmatta inomhus! ;) hihi

2014-09-15 @ 12:36:55
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0