Torsdagsfint

2014-09-11 11:12:00
Allmänt Min Dag
Nu börjar snart mottagningen mot sitt slut och jag börjar få massor av tid över till att hitta fina saker (och kanske börja inreda min lägenhet lite vettigare). Som exempelvis ...
Color-coded photopraphy by Emily Bincloe. Fantastiskt fint.
12 DIY's för augsti. Nu är i och för sig augusti över, men jag är alldeles säker på att det går alldeles utmärkt att göra det mesta ändå.
Artikeln om 85-åriga Kerstin som vägrar bli gammal, har en egen butik och som älskar att resa och ska resa till Kenya. Så vill jag också bli när jag blir gammal. Om jag inte blir en crazy-cat-lady, det vore också fint.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Fräck bild den översta .)

2014-09-11 @ 13:17:50
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0