Coming home

2015-04-12 09:03:00
Dagens låt
Har i princip lyssnat konstant på Leon Bridges sedan jag "upptäckte" honom igår (tack vare Linn). Han har bara tre låtar på spotify just nu, så de har jag lyssnat på om och om och om igen. Kan liksom inte riktigt få nog av hans sammetslena röst.
Verkar för övrigt som att jag har kommit in i en "soul"-period. Kom över en spellista med endast soul igår (där den här låten för övrigt också var med) och tyckte om i princip allihopa. Trodde inte soul riktigt var min grej, men tydligen! Listan hette för övrigt "Hipster soul", vilket jag tyckte var roligt för jag har aldrig sett mig som en hipster (och kommer inte börja göra heller (eller är det hipsterigt att inte själv säga att en är en hipster?)).
Leon Bridges - Coming home
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0