How do you know

2015-04-27 18:53:52
Tankar Och Funderingar
Behövde veta en grej igår (datorn hade fått för sig att den inte längre kunde installera program, så jag blev ju tvungen att få den att inse att jo, det kan du ju visst!). I vilket fall, dessa alternativ kom upp innan jag hade skrivit klart min sökning.
 
Tycker det känns så mycket tonår, utan att lägga någon värdering i det mer än: åh! Men jag hoppas så att personerna som vill veta hur de ska kunna veta ifall de är attraktiva, eller om den där tjejen tycker om henom, får bra och vettiga svar. Typ som svaren "ja, ja, JA, för tusan!" eller "du måste helt enkelt ta reda på det, själv, men det klarar du för sjutton". Dock svåra frågor som jag förstår att en vill ha svar på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0