Lego Jurassic Park, siberian huskies och vad ska jag läsa härnäst?

2015-04-13 17:07:03
Filmer Fint
 
Jurassic Park-filmen förkortad till 3 minuter och i lego! En pappa ville bevisa för sin dotter att det gick att bygga lite vad som i lego, så de gjorde hela filmen (fast förkortad, då). Fint och wow.
 
Helt magiska fotografier på Siberian Huskies som leker på en frusen sjö i norra Ryssland. Magnifikt!
 
Så himla bra idé! En skriver in boktiteln på en bok som en läst klart och gillat, och vips så kommer det upp massor av andra böcker du också skulle gilla!
Testade att skriva in "Ensemble, c'est tout" av Anna Gavalda och det kom upp en hel drös med böcker jag inte hade hört talas om, men som jag ju helt klart borde utforska. Det här skulle kunna bli ett sommarprojekt (för nu är det mest kurslitteratur som gäller ...).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0