Every night

2015-08-25 16:50:38
Dagens låt
Är inne i lite av en Paul McCartney-period just nu. Den har hållt på sedan någon gång i juli tror jag, så ungefär en månad. Sedan jag läste att Elsa Billgren varit på en Paul McCartney-konsert och gråtit till alla de låtar som hon gråtit till när hon var yngre och ett förhållande hade tagit slut, om en ska vara korrekt. Tänkte då att denna man kanske en borde lyssna lite mer på.
Tycker nog mest om det första albumet "McCartney". Så himla bra album att lyssna på om en skulle vara hjärtekrossad eller så. Förstår inte varför ingen har visat det för mig innan.
 
Paul McCartney - Every Night

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0