Snart fredag!

2015-08-26 21:08:00
Min Dag Skolan
Ungefär halva mottagningsvecka två har redan passerat och nästa vecka kickar läsperiod ett och läsvecka ett (bästa läsveckan!) igång. Då är det back to school på riktigt, alltså. Fast tills dess tänkte jag hänga mer med n0llan och min pHaddergrupp, och arrangera några fler mottagningsaktiviteter med både studienämnden och styret. Det blir fint och bra, det.
Men tills på fredag tänkte jag plugga lite, lite till. Då har jag min sista omtenta och ungefär två och en halv dagars frihet helt från plugg. Det är alltid en sådan obeskrivlig frihetskänsla efter att en har skrivit klart sista tentan. Ungefär som att en svävar i obekymmersamhet. I vilket fall, så tittar jag på mycket youtube-videos, skriver av anteckningar och sammanfattningar, lär mig aminosyrornas struktur utantill och sover på saken. I en dag till! Woop, woop.
 
Och så har jag ätit alldeles för mycket chokladbollssmet. Redan ... Och fått ett stort blåmärke på min ena vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0