14 februari

2015-02-14 10:06:00
Min Dag Tankar Och Funderingar
Kan någon ha missat att det är alla hjärtans dag idag? Känns som att varenda affär en går in i gör reklam för att just det här skulle din partner (mest troligt din flickvän) uppskatta och ni skulle bara bli åh, så lyckliga om du köper detta. Jag har ju lite svårt för att det ska uppmärksamas något så enormt på en enda dag och bli en sådan köphets istället för att försöka uppskatta varandra varje dag om året istället. Exempelis låtsas som att det är alla hjärtans dag typ minst tio gånger om året.
 
I vilket fall har jag en dejt och vi ska göra något ypperligt trevligt och kul! Ser så mycket fram emot ikväll. Ta hand om er och alla ni tycker är så himla fina. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0