Charm, födelsedag och helg

2015-02-06 09:53:00
Min Dag
I onsdags var det Charm (alltså arbetsmarknadsmässa på Chalmers) och detta blev årets skörd, ungefär. Tog mer godis och glass än pennor och är nu ägare av otroligt månda tändstickor (kommer inte behöva köpa på flera år). Och hittade ju också företag att kunna söka sommarjobb hos. Gött med gött.
 
I onsdags var det också mammas födelsedag, så jag åkte hemhem och åt lax och svarta vinbärs-paj.Och firade mamma i allmänhet. <3
 
Och nu är det helg, igen. Idag är jag helt ledig (utöver ett lunchmöte, standardt) och har tvättid och på lördag ska jag på Styretutbildning. Det blir fint och bra. För övrigt hoppas jag på att skriva en del på en labbrapport som ska in om en vecka, börja strukturera upp min presentation om hur bakterier pratar med varandra och bli helt frisk. Ha en finfin helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0