2015-02-12 08:12:00
Tankar Och Funderingar
 - När han ryckte på axlarna och sa "jaha" efter att jag berättat något som var viktigt för mig men som tydligen inte framgick.
 - När jag fick en utskällning för att jag inte åt upp alla mat som var specialköpt till mig.
 - När jag försökte vara trevlig och glad och pratsam men bara fick sval respons och nästintill kände mig osynlig.
 - När han sa åt mig att jag måste tvätta mina jeans om de skulle kunna laga dem och fick mig att känna mig som världens smutsigaste.
 
 - När jag var för trött och struntade i att argumentera för vad jag verkligen ville och tyckte och istället gick gråtandes hem medan de andra gick på fest.
 - När jag tog ett djupt andetag och sa att jag inte längre ville äta kött och var beredd på både motstånd och stöttning.
 
 - När jag pratade med henne och hon började blanda ihop namn, födelsedagar och minnen mer än vanligt.
 - När jag fick underkänt på en tenta och bara ville sätta mig i ett hörn och gråta och började tvivla på om jag överhuvudtaget gjort rätt utbildningsval.
 - När jag upptäckte att han hade tagit bort mig som vän på Facebook och det kändes mer än vad jag trodde att det skulle göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0