Läsperiod tre, läsvecka fem, måndag

2015-02-16 20:17:00
Min Dag Skolan
Jag har hittills lyckats hålla mig i fas. I den aspekten att jag har gjort alla de uppgifterna som hittills borde vara beräknade i en av våra tre kurser och sammanfattar en annan kurs efter varje föreläsning. Jag har sista laborationen för den här läsperioden imorgon! Då ska vi få mäta på ytspänningar genom olika metoder, spännande.
Och angående något helt annat så fick jag förfrågan av Wille imorse om att gå på teater nästa vecka. Peppen! <3
Jag och mina undulater höll för övrigt en presentation på engelska om mikroorgnaismers sociala uppförande (eller vad nu social behavior blir på svenska ... ) idag på eftermiddagen. Jag var dock så himla trött och kände mig tvungen att köpa en chokladkaka när jag märkte att jag höll på att somna på lektionen efter lunch. Men presentationen gick bra och vi fick finfint betyg! Nu är jag dock fortfarande himla trött och väntar mest på att klockan ska ticka iväg till senare klockslag då det är okej att gå och lägga sig för kvällen.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beteende

Svar: Tack!
ElinHaraldsson

2015-02-17 @ 00:28:50

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0