Presenter och semlor

2015-02-20 09:15:01
Min Dag
På alla hjärtans dag fick jag ju presenter av mina föräldrar innan vi gav oss iväg till Chalmers (jag fick dock slita upp paketen eftersom vi egentligen hade bråttom till att hinna med bussen). Jag fick en fin, stor tekopp som jag tidigare hade sagt att jag ville ha. <3
Och ett skohorn imetall som jag önskat mig sedan jag flyttade hemifrån och inte själv kunnat hitta. Tack mor och far!
Och i söndags bakade jag och min studienämnd semlor till de andra studenterna på vår sektion. Detta för att påminna dem om att det är bra att börja plugga nu (fyra veckor kvar till tentorna snart!) och för att fika alltid är gott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0