Tillbaka till Vintergatan-gasque

2015-02-01 21:38:00
Kalas och festligheter
 
I fredags var jag och exempelvis de här coola/snygga på gasque med temat Tillbaka till Vintergatan (kan ju vara bland de bästa teman någonsin!), vilket var KfKb6-15:s första gasque (och då måste en ju komma och stötta/peppa).
Två av våra barn toastade och var superduktiga!
Några gücklade, exempelvis KAOS som byggde en pyramid av både snöbollar och sig själva. När våra barn fick omstart för sitt fantastiska gückel tvingade de upp oss i bØf-14 för att dansa. Jag som hade tänkt att jag för en gångs skull inte skulle gückla, oh well.
Jag hade nog roligare och var gladare än vad jag ser ut att ha/vara. Fick urgod mat och hade finfina människor runt omkring, så kan ju inte bli bättre.
Efter sittningen drog jag och bland annat de här två coolingarna hem till coolingen till vänster, Pigge, och struntade i att gå på eftersläppet. Vi åt nudlar, såg på barnprogramsintron och pratade om allt möjligt. Några timmar efter midnatt gick jag hemåt tillsammans med de andra som var kvar.
Finfin fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0