2015-listan

2015-01-03 09:39:00
Tankar Och Funderingar
2015 är alltså till slut här! Jag är peppad och nästan helt redo för vad det här året kommer föra med sig. Vissa saker kommer uppdagas senare, vissa saker vet jag redan på förhand. Exempelvis vet jag att jag kommer att få fortsätta gå på många möten då jag sitter som utbildningsansvarig i KfKb-styret 2015 och ordförande i studienämnden. Men jag vet inte vilka nya människor jag (förhoppningsvis) kommer att lära känna eller vad som händer på min födelsedag.
 
Istället för att avge nyårslöften (som jag är en aning emot), har jag satt ihop en lista med saker jag vill uppnå och göra under detta år, och saker som jag vill kommer att ske:
 
- Få minst godkänt på mina tentor.
- Skaffa ett sommarjobb.
- Springa flera gånger i veckan. Helst långt också.
- Ta mig igenom Göteborgsvarvet utan att skada mig.
 
- Besöka minst två platser/städer jag inte besökt förut.
- Fotografera mera.
- Hitta nya favoritrecept.
 
- Hinna umgås med familj och vänner.
- Upptäcka nya platser.
- Lära känna nya människor.
- Äta gott och må bra.
 
- Hinna/Kunna gå på konserter, teaterföreställningar och liknande.
- Plantera/så massa grönsaker. (Och sedan skörda dem, såklart.)
- Läsa många böcker som inte är kurslitteratur.
- Skratta mycket.
 
Jag har nog inte så jättehöga krav på 2015. Jag tror det är bra, då blir det fler överraskningar och trevligheter, tänker jag.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin bild!

2015-01-03 @ 19:23:40
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0