Vitt mot transparent

2015-01-03 23:42:00
Bloggen
Jag kände att det var dags att byta ut den gamla designen. Jag har ju haft den ända sedan maj förra året!
Det blev inte världens förändring, men jag har lyckats lära mig hur bilder kan sparas med transparent bakgrund och hur en får texter att se kromade ut. Det är för övrigt sjukt svårt att hitta en vettig nyans av ljusbrun. Just när jag tror att jag har hittat den så verkar den vara för rosa eller för grå. Vill ha någon fin, ljusbrun historia som bakgrund. Letandet kommer att fortsätta!
Tänker att jag får göra något åt innehållet och sidmenyn också. Och ändra min signatur. Men det får jag ta någon annan dag! Det får se ut såhär så länge.
 
Den förra såg ut såhär, om någon är intresserad:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0