Anna is going to the states!

2015-07-24 08:16:46
Kalas och festligheter
Efter att ha tagit en tupplur efter jobbet i lördags, cyklade jag till bussen.
Hade tagit på läppstift och halsband. (Tog mest den här bilden för att se om läppstiftet blev någorlunda okej.)
Gick först fel, och fick ta genvägen genom den här vackra skogsdungen för att komma hem till Anna.
Anna, som gick i samma gymnasieklass som mig och som vanligtvis pluggar stadsplanering i Uppsala men som nu ska åka till USA i ett år och fortsätta plugga där. Så mycket wow på det!!!
(Och det är Jens som tittar fram, om någon undrar.)
Så Anna hade fest för att fira och för att kunna säga hej då och på återseende. Det var fint.
De andra gick ut på Nef senare, men eftersom jag skulle jobba dagen efter åkte jag hem och sov istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0