Ciao, italienska landsbygden

2015-07-13 18:07:00
Resor - Italien
Vi kom ju fram till Italien vid fyra/fem-tiden på morgonen och tog därför en sovmorgon. Eller de andra gjorde. Jag vaknade klockan tio och gick ut och satte mig och läste bok så länge. Fick den här katten som sällskap under tiden. Sedan åt vi frukost vid klockan två och satt mest inomhus för att det var för varmt för att vara ute.
Sent den första kvällen åkte vi till Riccione där vi badade i månskenet och drack någon öl. Hela staden var vaken och alla affärer var öppna och jag såg för första gången i mitt liv män som break dancade på gatan med publik omkring. Det var nice.
Hade den här utsikten från mitt sovrumsfönster. Så mycket landsbygd. Fint.
Och här är jag en morgon innan killarna hade vaknat.
De nätter Bagge inte sov hos mig gick jag och lade mig mellan Dash och Gürra. Palla sova ensam, liksom.
Vi bodde i det här stora huset som är något slags vandrarhem som Bagges släkt äger. Vi hade ungefär sex badrum att dela på på tre personer, eftersom inga andra än vi bodde där just då.
Alltså, vyn var hela tiden så häpnandsväckande vacker.
Den andra eftermiddagen ute på landsbygden vandrade vi omkring, klättrade på höbalar och busade med Bagges kusin.
Men kolla, så vackert!

Kommentarer
Postat av: Karl

Super Elin jättefin sten du har tagit kort på!

2015-07-14 @ 00:21:09
URL: http://Charlie.com

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0