Well, I'm in no hurry. You don't have to run away this time.

2015-07-15 19:17:00
Konsumtion
Det var på håret att jag hann hämta ut paketet innehållandes dessa skor innan de fick för sig att skicka tillbaka det. Jag fick en sms-avi samma dag vi drog ner till Italien och i söndags när jag kommit hem till Sverige och tänkt hämta ut dem hade affären stängt. Oh, well, nu är de i vart fall uthämtade och provade.
De är jättesköna och jagtänker att vi kommer ha många fina stadspromenader tillsammans. Kanske inte så snygga med halvhöga strumpor till, men det ger sig.
Här är en halv-omotiverad bild på pälsbollen Elsa-Sara som göttar sig i kvällsolen på balkongen. Hon kom och lade sig bredvid mig när jag satt och läste för en stund sedan. Alltid fint med pälsigt sällskap.
 
Titeln är för övrigt från Kath Blooms "Come here" som kan vara en av världens finaste låtar. Och det är inte mer motiverat än att jag precis lyssnade på den och ville sprida den lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0