Black and white

2015-06-21 11:14:57
Konsumtion Min Dag Mode
Jag har handlat kläder! Eller ett klädesplagg. En kort byxdress. Alltså en playsuit. Den där blå kavajen har jag haft sedan gammalt.
Eme tyckte den var lite lång på benen, men tack vare mina lår åker den upp när jag går. Så den petitessen löser sig ju av sig självt. (Plus att mina andra playsuits är korta, så kan vara trevligt med någon slags variation om en prompt ska köpa plagg som en redan egentligen har.)
Jadå, den täcker även rumpan. Playsuit är, enligt min mening, bästa plagget. Som att ha en kort klänning fast utan risk för "insyn".
Det enda jobbiga sker ju vid toalettbesök. Men det kan det vara värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0