En måndagslista

2015-06-15 18:23:39
Frågelistor Tankar Och Funderingar
Har du kvar klädesplagg från när du var liten?
Vet faktiskt inte. I så fall om mina föräldrar har sparat något plagg och ligger i någon låda någonstans. Eller jo! Har en t-shirt som det står "Kode skola" (min lågstadieskola) på bredvid en sol med glasögon. Den är göttig att sova i.
 
Vilken är din sämsta egenskap?
Tidsoptimist. Får liksom beröma mig själv när jag har kommit i tid eller hunnit med den buss jag tänkt.
 
Hur många kuddar har du i sängen?
En.
 
Föredrar du havet eller poolen?
Havet.
 
Vad gör du när ingen ser på?
Dansar till 90-tals hits och r'n'b-låtar som jag lyssnade på när jag gick i högstadiet. Det gör jag iofs när folk ser på också, kom jag på ...
 
Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Brukar nog inte ringa någon då pga vill inte prata. Men i så fall mamma eller någon fin vän.
 
Vilket är ditt drömjobb?
Jobba på natturskyddsföreningen.
 
Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Mina ögonbryn. Eller har hört (från ett barn) att de ser arga ut och det tänker jag inte är till min fördel (men gör inget åt det heller).
 
Vad gör dig lycklig?
Att få dansa tills jag blir alldeles svettig, få vara med folk jag tycker om, skratta och få äta god mat som gör att smaklökarna jublar och gör fanfarer.
 
Vild fest eller romantisk hemmakväll?
Går det inte att få båda? Eller det känns som att romantisk hemmakväll har massa mer krav på sig om att det ska bli perfekt, så hellre vild fest så att håret flyger.
 
Samlade du på något när du var liten?
De obligatoriska klistermärkena. Och jag och min syster lyckades nog samla ihop över 100 olika godisklubbor. Tror jag har skrivit ett inlägg om det någon gång när det blev dags att slänga dem (vår plan var för övrigt att komma med i Guiness rekordbok).
 
Har du några smeknamn?
Harald. (Tack vare Wille.)
 
Föredrar du kramar eller blöta kyssar?
Både och i en samlad symfoni.
 
Om du fick förändra dig själv på något sätt, vad skulle du göra då?
Ta bort min nötallergi. Har hört att nötter ska vara gott och nyttigt.
 
Favoritprogram på tv?
Ser ju typ aldrig på tv pga har ingen (hej, hej radiotjänsten). Men The honourable woman var superb! (Sista avsnittet den här veckan, omg!)
 
Lista helt oförskämt snodd från Hanapee.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0