Onsdag 24 juni

2015-06-27 11:20:00
Ett foto i timmen
08 Går upp (vaknade klockan 7, dock), läser tidning och äter frukost.
09 Läser bloggar. Har en del inlägg att läsa ikapp, som ni kanske ser.
10 Byter om från det vänstra till det högra. (Älskar att gå runt i shorts hemma, nästan helt oavsett väder utomhus.)
11 Läser bok på Linnéplatsen i väntan på Wille. (Jag var på plats först, händer ju en gång per årtusende typ.)
12 till 13 Vi vandrade runt i Botaniska och Änggårdsbergen. Hade bland annat den här utsikten. Syns inte på kortet men långt till höger syns Älvsborgbron till exempel. Vi kom fram till att jag var klädd som Posh Spice och Wille Sporty Spice.
13 till 14 Äter middag hemma hos Wille och slår oss sedan trötta ner i soffan.
15 till 16 Ser på Paris, Je t'aimeefter att vi har nått konsensus kring att vi inte orkar göra något annat än att se film. Det tar på krafterna att vandra i terräng i över två timmar.
17 Tar mig hem till lägenheten.
18 Gör iordning och käkar middag. Blev pasta med spenat, riven ost och chiliflingor. Omnomnom.
19 till 20 Läser bloggar men ser sedan på Indian summer. Tips, tips (finns på svtplay)! Handlar om Indien under 30-talet i stora drag.
21 till läggdags Lyssnar på podcasts till sovdags. Lyssnar mycket på Tankesmedjan, som ni ser. Det är mitt sätt att få reda på vad som händer i världen i stora drag.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0