Studentonsdag

2015-06-14 11:51:00
Kalas och festligheter Min Dag
I onsdags efter jobbet åkte jag hem till lägenheten där min syster redan väntade på mig. Vi bytte om och gjorde oss iordning och tog sedan bussen hem till våra kusiner.
Efter ett tag kom också resten av familjen och presenten.
Eme och mamma. Eme hade precis blivit av med sin tandställning! Och till sist kom även vår kusin som precis hade tagit studenten. Hurra, hurra!
Vi åt buffé ochtårtor.
Och klart att studenten skulle skära upp först. Sedan hurrade vi och grattade och lyssnade på tal som hölls. Det var fint.
Sedan åkte vi hem för att låta studenten fira resten av kvällen med andra studenter. Hipp hurra och grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0