Ett stycke bokhylla

2015-03-09 08:08:00
Böcker Min Dag
I lördags var mina föräldrar här. De hade med sig, bland annat, ett stycke bokhylla att montera upp på väggen. Jag provsatt mest en pall jag fått (men som de var tvungna att åka tillbaka med till affären pga den saknade en liten gummifot) och mamma läste högt ur Chalmers-tidningen Tofsen. Så pappa fick helt enkelt montera upp hyllan hehe.
Räven fick flytta på sig till en annan vägg och jag placerade böcker i bokhyllan så fort jag kunde. Det är mestadels kurslitteratur då de flesta av mina skönlitterära böcker är kvar hemma hos mamma och pappa. Jag tycker det blev ypperligt fint och nu har jag äntligen lite ordning och reda och inte längre travar med böcker i fönstren och på golvet. Gött med gött och rent och snyggt.
 
De hade även med sig min cykel så nu kan jag äntligen cykla till skolan igen! Hurra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0