Sista, snart

2015-03-20 10:56:38
Min Dag Skolan
Så här har det mestadels sett ut på mitt bord den senaste veckan. Ett ordnad kaos, skulle jag vilja säga. Har som sagt sista tentan snart och längtar mest tills klockan ska slå sex, för då är det över. För den här gången. Men är pepp på att få "gå in" och visa vad jag lärt mig! (Och få det överstökat, så att säga.)
 
Har för övrigt laddat ner Lightroom, men vet ännu inte riktigt vad jag ska ha det till. Redigerade bilden ovan i Lightroom, men tyckte inte att det blev någon större skillnad än när jag redigerade i GIMP (som jag tycker är superbt) (och som bilden ovan är redigerad i, testade bara lite i lightroom). Jag förstår inte riktigt vad en ska ha Lightroom till när det finns photoshop. Men det kanske ger sig när jag fått pilla lite med det.
 
Oh well, ha en fin helg. Det är ju tydligen fredag (har inte längre koll på vilken dag det är, som förra veckan när jag såg folk gå runt med systemet kassar vilket fick mig att inse att det ju var fredag). Det tänker jag ha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0