KfKb-styret i Lund - dag ett

2015-05-18 21:42:50
Kalas och festligheter Resor Skolan
Jag råkade ju som sagt radera hela fredagens bilder, men dessa tre lyckades komma undan ändå!
Vi åkte buss itre timmar och sysselsatte oss med att lyssna på musik, plugga, diskutera, sova och vara allmänt peppade (det hinns med mycket på tre timmar). När vi väl kommit fram till lägenheten vi skulle bo i, gav jag mig ut på en springur runt i området medan de andra skaffade mat och rosévin.
Vi hängde på en gräsplätt med norska Yngve och Uppsalabon Mikael. Sedan tog vi oss till Lunds tekniska högskola och umgicks med några till. Mycket senare på kvällen besökte vi olika nationer. Hallands tyckte vi var bäst av dem vi var på. Här är jag och Brumm (med min hatt och Bagges scarf på).
Vi dansade och skålade tills nationerna stängde. Efter en hel del irrande och felgående hamnde vi till slut på McDonalds. Vi gick förbi Göteborgs nation på vägen och blev lite ledsna över att det var stängt.
Sedan gick vi och lade oss i den 18 kvadratmeter stora lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0