På spåret-fest nummer ett

2015-05-02 15:53:00
Kalas och festligheter
Igår knöt jag en ballong alldeles själv för kanske första gången i hela mitt liv (älskar ballonger men kan inte knyta dem :( ). Det måste ha varit veckans bästa prestation för min del. Ballongen knöts fast i min favoritchoklad (mjölkchoklad med salt är faktiskt en mycket, mycket fantastisk kombination).
 Jag knöt en rosett runt halsen som blev perfekt med en gång. Det är dock inte lika svårt att genmföra som att knyta en ballong.
Tog på mig hatten (och tydligen ledsna ögon) och promenerade hem till bästa Wille för att gå på På spåret-kalas! Innan jag gick hemifrån såg jag finalen från 2004 (det senaste avsnitt som fanns att tillgå på Öppet arkiv) för att komma in lite i tänket.
Wille och Felicia var snyggt utklädda till Fredrik Lindström (dock med långt hår) och Kristian Luuk (utan skägg). Vi fick mousserat som välkomstdrink och snacks att knapra på. Sedan hamnade jag och Ellen i samma lag. Det började dåligt, men efter en raffinerade omgång med riktig korrespondent från Hong Kong (wow på det!) började vi ta ikapp och vi förlorade till sist med en poäng! (Vi vann dock utslagsfrågan så vi säger att det blev jämt.)
Vi vart sedan alla så imponerade över hur bra de hade gjort det, och någon gång runt midnatt promenerade jag hem igen. Så himla bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0