Tillbaka från Lund

2015-05-17 22:19:00
Kalas och festligheter Min Dag
Jag och resten av KfKb-Styret är nu tillbaka i Göteborg. Vi (med undantag av vår saknade kassör) har varit i Lund i tre dagar och firat K-sektionen på Lunds universitet eftersom hon/han/den/det (?) fyllde 50 år. Har haft en av mitt livs bästa helger och befinner mig just nu på något slags lyckomoln som dock trycks ner av en liten, liten trötthet (blev inte så mycket sömn). Men har som sagt hagt så sjuhelsike roligt och lärt känna många fina och roliga personer.
 
Jag har tagit både bilder och filmat, så jag ska först gå igenom allt, radera och redigera, innan dessa dyker upp någonstans. Råkade för övrigt radera alla bilderna från fredagen (så himla klantigt) men försökte kompensera med att dokumentera de andra dagarna lite extra.
 
Hoppas ni också har haft en strålande långledighet och helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0