Torsdagslista

2015-05-07 22:57:00
Frågelistor
Säg något som du är stolt över men som du aldrig får tillfälle att skryta om:
Hmm. Jag skryter (eller berättar) nog om det mesta, faktiskt. Om det är något bra som jag vill stoltsera med, vill säga. Shit, vad dåligt att inte komma på något. Blev ju inte bra material det här inte.
Eller tja, jag är bra på att cykla (fick häromdagen även höra att jag är snabb på att cykla). Hade jag börjat på träna på elitnivå i någon sport hade det nog var cykling av någon slag. Älskar att cykla.
 
Vilka är dina ofta använda emojis?
Ballong, tummen upp, hjärtögon, sol, jätteglad och förvånad (som tar sig på kinderna, typ som Skriet).
 
Vad gjorde du igår kväll?
Satt på J.A. Pripps med en annan avsatt bØfordförande och mitt barn (alltså sittande ordförande). Vi quizade och pratade mottagning och plugg, bland annat. Det var himla fint!

En bild som symboliserar denna dag:

Var på lektion (där vi gick igenom något som ingen riktigt verkade fatta vad det handlade om men fattade konceptet), hade lunchmöte med Styret, var på ett tre timmar lång möte med mitt "utbildningsområde" (ett tips: gå på toa innan ni ska på ett tre timmar långt möte, sista timman kan bli outhärdlig annars). Och regn på det. Plus har tvättat och försökt låtit bli att somna (måste köpa allergitabletter! (se nedan)). Och massor av regn på det.
 
Vad åt du till frukost idag?
Ett glas äppeljuice med spirulina (det drack jag iofs), degestivekex med ädelost och mackor med ost och paprika tror jag.
 
 
Vilket är ditt lyckonummer?
Åtta.

Hur såg du ut som artonåring?

Typ så. Glasögonen var solglasögon (och alltså av plast) och mina absoluta favoriter, men de lyckades försvinna precis som alla mina andra solglasögon. Och det fanns en tandställning bakom det där leendet. Och mycket rouge på kinderna.
 
Vilket är ditt senaste köp?
Är nog två cider och den glutenfria+vegetariska hamburgaren igår. (Det var gött.)
 
Är du allergisk mot något?
Heh. Ja. Nötter, mandel, rå tomat, banan och hallon. Överväger även ifall jag är allerigisk mot pollen för jag är så himlans trött nuförti'n och vi har det inte så ansträngande i skolan så det måste bero på annat tänker jag.
 
Hur länge har du varit utan sömn som längst?
Kanske 26-28 timmar? Hade "en period" där jag dygnade för att jag missade sista bussen hem efter fester och hängde någonstans med personer i samma sits som jag själv. Så jag tror det hamnar på kanske 28 timmar.
 
Vilken tid på morgonen vaknar du?
Vaknar jag själv är det runt 8-9-tiden. Av alarm är det i så fall oftast 06:57.
 
Hur ser du oftast ut till vardags?
 
Typ så. Dock utan solglasögon om det inte är soligt ute. Såklart.
 
Ett ord som du aldrig lyckas stava rätt:
Insitituiton? Institution? Instutition?
 

Lista från niotillfem.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0