Tre Valborgsbilder

2015-05-01 10:55:00
Kalas och festligheter
Valborg firades med att ta på Chalmersmössan efter att ha tagit en liten tupplur. Runt halv sex-tiden var jag på Chalmersområdet och betraktade alla Cortègeekipage innan de skulle ge sig i väg i tåget. (Och ja, mina garderobsdörrar är mer öppna än stängda här hemma ...)
Jag och mitt undulatgäng (minus Janen) såg på Cortègen tillsammans. Vi satt dock i skuggan och efter ett tag blev det himla kallt och efter Cortègens slut sprang vi nästan hem till Eddie för att värma oss. Här är jag och finfina Astrid, för övrigt. (Plus fick gåshud när orkestrarna marsherade förbi, älskar orkestrar!)
Vi åt göttig mat, drack göttiga viner/cider/öl och hade göttigt snack. Dock blev jag väldigt trött efter ett tag och gick hem någon gång vid elva-tiden (tror jag tränar för mycket och sover för lite, jobbar på att undersöka saken). Finfin Valborg, ändå! Hoppas er också var superb!
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Låter som en bra valborg :)

Svar: Ja, den var finfin. :)
ElinHaraldsson

2015-05-01 @ 11:10:56
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0