When I kissed the teacher

2015-05-14 21:40:00
Dagens låt
Jag har ingen aning varför, men jag har fått dille på den här låten för tillfället. Alltså så lyssnar jag på den så ofta jag kan (och som kommer att göra att jag kommer bli urless på den om några dagar eller veckor).
Det är för övrigt min favorit-ABBA-låt. Jag tänker att jag förknippar låten med något positivt, men vet inte vad. Ungefär som att det hände något finfint eller fantastiskt när jag hörde den när jag var liten, men som jag inte kan minnas. Jag tänker att så måste det vara.
(Och nej, jag har inte någon crush på någon av mina lärare, så det är inte därför jag har dille på låten.)
 
Abba - When I kissed the teacher
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0