Lördagslista för sista oktoberdagen

2015-10-31 13:04:00
Tankar Och Funderingar
Hur var natten?
Mörk och drömmig. Drömde om tentan jag skrev igår. Huga.
 
Vad har du gjort under morgonen?
Ätit frukost (stekta pannkakor för blev sugen på det). Lyssnat på podcast och "donat". Alltså typ städat och fixat. Samt löst en himla massa japansa bildkorsord. Och sms:at med mamma, som sig bör någon gång om dagen.
 
Vad ska du göra idag?
Tänkte sticka och handla lite matvaror snart. Kanske se något serieavsnitt. Hade tänkt att simma, men kom på att de har ett event där idag där människor simmar i 24 timmar (tänker att det kommer vara knôkat med folk och det orkar jag ej med om jag ska kunna motionssimma). Duscha någon gång. Senare ikväll ska jag iväg på en förfest med pHaddergruppen.
 
Vad ser du mest fram emot?
Jag har ju fått någon grej för att gå runt i mataffärer. Speciellt runt ostdisken och kolla på brie- och getostar. Och dregla lite (nä (jo)). Och få handla den mat jag är sugen på/gillar. Men förfest ska också bli fint.
 
Vilken typ av lördag kommer det att bli?
En typisk tenta-veckan-är-över-lördag. Alltså att en för en kort tid får känna på hur det är att ha skolllov, på riktigt. Det är nog en av de mest fantastiska känslorna efter en hektisk och intensiv tentavecka.
 
Vad ska du ha på dig?
Björkmönstrat. Nyinförskaffat, så jag är pepp på att få visa upp detta för världen.
 
Vilka kommer du hänga med?
Min pHaddergrupp och annat Chalmersfolk.
Vad ska du göra ikväll?
Jaha, det är alltså skillnad på dag och kväll. Men som jag sa så ska jag på förfest och sedan antagligen ET-raj (efter-tentorna-fest).
 
Kan jag få en peppig lördagslåt?
Åhå! Jag som redan har tipsat om en idag. Den har jag för övrigt lyssnat på så ofta jag kunnat den här morgonen (går dock inte att styra över spellistan hela tiden).
Om ni inte orkar klicka på länken så är det Sister Rosetta Tharpe - Jericho (C2C remix).
 
Ha en finfin lördag nu, allihopa!
Lista tagen från Elsa Billgren.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0