Nyponsoppa med glass och Oslo

2015-10-02 07:30:00
Min Dag
Den här hostan och sjuktröttheten vägrar verkligen att släppa taget. Men jag tror verkligen att jag är på bättringsvägen. Min förhoppning är att jag ska kunna springa/cykla nästa vecka. En sak som dock är bra med att vara sjuk är att en kan förtära nyponsoppa med glass hur mycket en vill.
Det är himla gott. Min favoritglass just nu är Triumfs ekologiska chokladglass. En känner verkligen att det är kakao i och det gillar jag!
Annars bokade jag en resa till Oslo igår för att hälsa på min andra hälft. Åh, det ska bli så himla kul! Är jättejättepepp. Lyckades hitta en ledig helg inom de närmsta månaderna, så nu är även den uppbokad. Ska bara ta mig igenom en del projekt först, och bli frisk, men sedan åker jag! Tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0