Oktoberfest

2015-10-11 11:27:44
Kalas och festligheter
I fredags firades Oktoberfest på Chalmers i Kårrestaurangen. Jag gick dit med Katta, Amanda och Andreas, och sedan hänkade några andra.
Skål utbröts med jämna mellanrum och en och en annan sejdel gick sönder. Här skålar Anton (ej i bild) och Felix, till exempel.
Eddie var också där! Och så småningom kom Brumm och Kim också. I bakgrunden spelade ett oompa-oompa-band och fick folk att skåla ännu mer. Jag hittade Anne-Marie, vilket var kul! Hon kommer från Frankrike och bodde hos mig i en vecka under gymnasiet, och nu är hon utbytesstudent och pluggar på Chalmers. Himla kul! Fick dock ingen bild med henne. :(
Katta hade investerat i en fin tyrolerhatt. Och sedan hamnade jag trots allt på Gasquen med några av Anne-Maries klasskompisar och stannde tills det stängde. Bra oktoberfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0