SNFest

2015-10-09 12:54:42
Kalas och festligheter
I onsdags gick jag, Frej och Finn från SnKfKb på SNFest, som SNF^TM anordnade (alltså studienämnden på fysik och teknisk matematik). Temat var "Första skoldagen" och det var ett himla bra tema. Jag fick ha rosett runt halsen och låtsas att det var en skoluniform, till exempel. Vi tar oss en liten kik!
Både Gustav och Fanny var där, vilket var extra kul. De satt i FnollK samma år som jag satt i bØf.
Maria fick också vara med i vår Groupie-bild. :)
Under sittningen hade vi oförberett prov, dans-stopp (som jag vann!), psykologisk hörna, matråd som hade beslutat om två efterrätter och handuppräckning. Satt från början vid ett bord, men tror jag satt minst lika mycket vid toastmaster-bordet eftersom Gustav toastade.
Mot slutet erbjöds det efterfest någon helt annanstans och de flesta drog dit och jag försökte få igång ett dansgolv men gav rätt snart upp.
Avslutar med den här bilden på Finn och Fanny. Bra kväll såhär mitt i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0