Torsdag, läsvecka åtta

2015-10-22 17:45:27
Min Dag Skolan
Nu är det läsvecka åtta igen, vilket innebär sista veckan innan tentaveckan drar igång med buller och bång (rim!). Jag har inte fått någon riktig tentaångest, än ska väl tilläggas. Det känns som att det kommer gå vägen den här läsperioden (också) om jag bara ser till att få pluggat bra de resterande dagarna fram till tentan.
 
Om någon är intresserad av att veta så är det tentor i Molekylär bioteknik och Försöksplanering (alltså hur en designar och analyserar experiment) jag ska skriva. Två roliga och intressanta kurser, så kan ju vara därför det går hyfsat okej att plugga.
 
Jag kör med systemet plugga i 45 minuter, ta några minuters break (då jag försöker sträcka/röra på mig) och sedan fortsätta i 45 minuter till och så vidare och så vidare. Med längre avbrott ibland för möten, lunch, simning eller något annat som kan vara bra att göra. Fungerar hyfsat bra ändå. Men nu, tillbaka till enzymer och masspektrometri. Ha en finfin vecka, hörrni!
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Lycka till med tentaveckan!

Svar: Tack! :)
ElinHaraldsson

2015-10-22 @ 17:52:05
URL: http://nouw.com/bellss

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0