Födelsedagshelgen; fredag till lördag

2015-09-23 10:45:15
Kalas och festligheter
I fredags var det ju min födelsedag, och jag fick en fest med ballonger i present (dock kom inga ballonger med på bild ...). Först blev jag kidnappad av Bagge, Nalle och Gürra som förde mig till Systemet (jag fick en flaska ekologisk rosévin) och sedan vidare hem till Eddie.
Där var redan Eddie, Brumm och Anton. Och en stor sejdel mojito, tydligen.
Gürra, Bagge, Janen och Nalle hade soffhäng.
Vi spelade något spel som resulterade i att jag fick mustasch och Janen fick massage. Anton filurade.
Eddie fick också en mustasch och Bagge var glad. Himla fint.
Framåt kvällen gick vi vidare till Gasquen (Chalmers nattklubb) för att dansa, fast utan mustascher. Det var så himla fint med alla grattis-kramar och folk som var pepp på att dansa.
På lördagen träffade jag Wille runt lunchtid och jag fick present och kramar. Jag var dock trött så vi hade mest soffhäng och Wille blev hungrig så vi gjorde lunch (stekta grönsaker + falafel).
Framåt kvällen gick jag hem till Nalle och Janen som hade flyttat ihop och hade inflyttningsfest. Janen delade ut hattar till de som ville ha och vi dansade till Kollektivet-musikvideor. Och jag lyckades gå hem precis innan det började ösregna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0