Senaste dagarna

2015-09-17 09:07:05
Min Dag
Mottagningen är över och jag har ägnat de senaste dagarna till att vila upp och bli frisk från någon slags förkylning (eller inflammation) jag hade när jag vaknade i tisdags. Så jag har käkat glass med honung (så gott!) och kollat på Pretty little liars. Och försökt skaffa mig kurslitteratur (tredje veckan in, yes!) och försökt redigera alla bilder från mottagningen (har fortfarande en del kvar).
Angående Pretty Little Liars är det egentligen inte så himla bra. Stör mig ju så in i Norden på att alla tjejer är "fixade" hela tiden och kollar så att håret ligger rätt och att alla killar har magrutor. Men jag vill ju veta vem "A" är och hur de kommer fram till det/hur det avslöjas. Det är det som liksom håller mig kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0