Tjugotre år

2015-09-18 07:10:00
Min Dag
Idag har jag levt på den här planeten i tjugotre år. Och jag älskar ju lite att fylla år och födelsedagar i allmänhet, så detta är minst sagt en av mina bästa dagar på året!
Jag har dock ingen aning om vad som ska hända idag. Hade tänkt att slänga ihop en födelsedagsfest men det blev aldrig riktigt av. Men jag har fått tillsägelse om att inte boka upp mig på något, så jag har ju helt klart mina föraningar ... Det jag dock vet är att jag ska käka brunch med Wille på lördagen (för hon har kommit hit från utlandet då <3 ) och bli firad av min familj på söndagen. En födelsedagshelg, helt enkelt.
Bilderna är för övrigt från min och Kattas födelsedagsfest som vi hade förra året. Några av gästerna kom med flera sopsäckar fyllda med uppblåsta ballonger. <3 Typ det finaste någonsin. Speciellt att vakna upp till ett ballonghav vid fotändan av sängen dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0