Påskafton med opera

2016-04-04 12:01:00
Min Dag
Påskafton firade jag med att möte upp Wille och åka till Göteborgsoperan. Jag gav henne i födelsedagspresent att se en konsert på Konserthuset, men de hade stängt nu när hon var här, så vi såg Madame Butterfly istället. Under pausen hade vi den här utsikten, till exempel. Gillar operahuset så himla mycket.
 
Och här är vi! Hej, hej. Madame Butterfly var för övrigt himla bra. Perfekt ljussättning och bra skådespel. Och bra röster, såklart. Efter sista akten gick vi till en bar och satte oss. Kollade på när England kom ikapp Tyskland i en fotbollsmatch och pratade om livet. Finfin lördag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0