När vi firade mamma en fredag

2016-02-16 17:33:00
Kalas och festligheter Min Dag
Här kommer ett knippe bilder från min fredag där jag bland anant firade mammas födelsedag (fast en helg i efterskott), klappade katter och försökte lära mormor att sms:a.
 
Efter att ha haft fredagsmöte med min kandidatgrupp och handledare tog jag helg och gick hem och bytte kläder. Hej, hej från Döden-tavlan. Borstar för övrigt tänderna på bilden.
 
Åkte några mil norrut med bussen, blev upphämtad av mamma och sedan mötte den här lurviga katten oss vid dörren.
 
Framåt kvällen, när solen höll på att gå ner, kom mormor och efter ett tag även farmor och farfar.
 
Vi käkade mat och jag berättade mina sommarlovsplaner för allihopa. Ska berätta här när jag är verkligen helt stensäker på att det kommer/inte kommer bli av. Känns så himla diffust och smått overkligt ännu.
 
Vi käkade efterrätt och lyssnade lite på Amason-skivan mamma fått av mig i present.
 
Vi försökte lära min 85-åriga mormoratt skicka meddelanden på iPaden. Tycker hon gjorde stora framsteg ändå! Och så visade Emelie de nya funktionerna på snapchat och mormor skrattade så mycket att det kom tårar. Tårar på mig och mamma också. Det var ändå kanske det finaste på hela fredagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0