Selfiekatt, New York, avklätt och Annika Norlin

2016-02-08 11:02:10
Fint
Nu är det måndag, igen. Så här kommer lite roligheter jag hittat på internet den senaste veckan att förgylla den här dagen med. Puss!
 
Manny - the selfie cat. En katt som tar selfies med hjälp av sin ägares GoPro. Så fantastiskt roligt!
 
 

NYC Gifathon from James Curran on Vimeo.

30 giffar om New York.

 

Under hashtaggen ShirtlessShamers2016 har twittraren Lindsey (@CardsAgstHrsmt) sammanfogat skärmdumpar av killars texter där de shamear tjejer som postar avklädda bilder, tillsammans med killarnas egna avklädda bilder. Så mycket dubbelmoral här i världen. Men det finns mycket "kul" under hashtaggen, så in och kika, vettja.
 
OCH! Annika Norlins texter finns samlade i denna fina bok. Så mycket åh, yes! över detta besked. I boken skriver hon om sina låttexter, vad gon gillar och annat fint. Den här vill jag läsa. Synd att jag inte fyller år förrän i september ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0