Bloggen 2009

2016-01-15 11:50:00
Bloggen Tillbakablickar
Hej och hå, här kommer gamla bloggdesigner del två!
 
 Avslutade med den här bilden senast.
 
Som övergick till den här. Vet inte riktigt vad jag ville med Dior-citatet, men hade väl hittat brushes i form av diamanter och lekte lite i photoshop.
 
Tröttnade i vart fall på diamanterna och citatet några dagar senare.
 
Och ändrade till en vit content-bakgrund.
 
Och bort med alla diamanter!
 
Nej, bort med det gamla helt, istället och in med något nytt och fräscht. Som en bild från när jag gick i nian i headern ...
 
Och så blev det till slut den här, som jag ändå nöjde mig med nästan ända till årets slut.
 
När julen började närma sig ville jag inte bara julpynta mitt rum utan även bloggen.
 
Röd bakgrund bara för att julen närmar sig! Och så här hade jag tills det blev dags att ta ner allt juplynt året efter. Men det tar vi en annan gång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0