Efter tentorna

2016-01-21 07:04:48
Kalas och festligheter
I lördags hade jag blivit insnöad igen. Har dock kommit på ett knep med att ha tända stearinljus under fönstrena, vilket kan ge mig en liten, liten glugg.
 
Framåt kvällen försökte jag välja frisyr. Tror det blev utsläppt till slut ändå.
 
Vandrade vidare mot kemihuset på Chalmers campus. Snön glittrade.
 
Hängde med det här gänget. Mina barn och barnbarn. Alltså efterträdare i mottagningskommittén. bØf-16 övade dans-gückel och sedan ville vi ta gruppbild.
 
Jag och Bagge fick också vara med. Fast stå längst bak på stolar för att kunna synas överhuvudtaget.
 
Tog inte så många bilder under kvällen upptäckte jag. Men när barnbarnen hade gått på sittning firade vi att tentorna var över med andra sektionsmedlemmar.
 
När sittningen var över "kidnappade" vi barnen och gick iväg på äventyr hem till StØrm. Det var fint.
 
Den här bilden på Lenis var den sista som togs av min kamera och får även avsluta det här inlägget. Men nu har ni fått se mina barnbarn som jag tror kommer göra ett magnifikt jobb det kommande året! Klart slut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0