Kvällslektyr

2016-01-06 19:59:00
Min Dag Skolan
Den här tjocka och trevliga boken har legat på mitt nattduksbord flera nätter i rad nu. Har läst i den innan jag ska somna och sedan drömt om att manipulera gener i växter och sedan klippa bort dem (eller okej, I wish, hade varit bra om jag hade pluggat så mycket att jag började drömma om kursinnehållet).
 
Men ikväll är det sista gången, för imorgon tänker jag tenta av alltihop. Ska bli skönt, för mitt huvud är proppfullt av tekniker att sekvensera DNA med och med vilka enzymer som behövs för att bryta ned cellulosa. Och hur en gör för att klona ett får. (Och jag lyckades få mina tulpaner att överleva den hemska uttorkningen de fick utstå, som ni kanske ser. :) )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0