Större

2016-01-14 16:19:00
Bloggen
Har hittills ägnat en av mina helt lediga dagar till att, bland annat, ändra i bloggdesignen. Har fixat så att jag kan ha bilder med 800 px bredd! Är lite orimligt pepp på att jag kommer kunna lägga upp bilder i större format. Såg dock att texten börjar gå mot en mer oläst form. (Allt för mycket text i bredd gör det svårare att läsa.) Så jag får väl hålla mig kvar på 800 ett tag till.
 
Så här såg det ju ut förut. Lite mindre bilder (700). Har försökt pilla med en ny header också, men tycker att den jag har just nu ändå håller måttet. Men jag kanske ändrar mig till ikväll.
 
Och så har jag lekt litegrann. Mest för att fräscha upp minnet och för att det är kul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0