Tack för klapparna

2016-01-02 12:39:37
Konsumtion Min Dag
Jag fick ju inte bara saker och ting i julklapp, jag gav ju också. Men jag tänker att vi den här gången fokar på vad jag fick julen 2015. (Tyvärr ingen brandsläckare den här omgången heller, så jag får nog helt enkelt gå och köpa en själv.)
En mandolin (nu kan jag skära ingredienser i finfina bitar), två till glöggmuggar med Elsa Beskow-motiv, hårinpackning, värmeskydd till håret, vitlökspress som både skär och pressar, duschkräm, den årliga tomten, en ängel i glas, en trisslott på vilken jag vann 20 spänn (!), två skruvmejslar och en vegetarisk kokbok.
Och ett bidrag till en surfplatta, eller något annat som jag känner att jag behöver (vilket jag fick i form av en utklippt iPad ifrån ett reklamblad och monopolpengar fastsatta på med ett gem; pappa är så finurlig).
Jag har nog redan tackat personerna i fråga, men tänker att det inte går att tacka för många gånger. Så tack så mycket! Mycket fint och andväntbart (vilket kanske är det bästa). Det var även fint att få umgås med er och dricka glögg och äta äggost.
Just det, har även tagit hit alla glöggmuggar som jag fick av mormor för några år sedan och som har legat hemma hos mina föräldrar. Så nu kan jag bjuda hit ett helt kompani, minst, på glögg!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0