Från Singapore till Yogyakarta

2016-07-31 10:05:00
Resor
Vi har landat på Yogyakartas flygplats för tredje gången den här sommaren, och även tagit oss hem till våra nystädade rum. Vi har fått nya lakan i sängen och familjen vi bor oss har lyckats pricka in min och Annies stil (Annie har fått rosa lakan, jag fick bruna). Himla fint ändå.
 
Lite galen sak: nästa gång vi beträder marken på Yogykartas flygplats är det för att börja vår resa tillbaka hem till Sverige, men med några pit stop på vägen.
 
Vi har i vilket fall hängt i Singapore i några dagar (mest för att vi behövde lämna Indonesien och åka tillbaka för att få ytterligare 30 dagars visum). Ska redigera några av alla bilder jag tog (försökte ändå att bara njuta och uppleva istället för att ta upp kameran hela tiden), och återkommer längre fram om vad vi hade för oss. Så länge får ni nöja er med bilderna ovan som ändå visar hur fint det var ungefär överallt. Blev helt kär och förälskad i det här landet, men återkommer som sagt. ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0