När Annie hängde i ett träd och vi drack kelapa muda med havsvågor som bakgrund

2016-07-29 17:20:25
Foto Resor - Indonesien
Häromdagen hängde vi ju på Pantai Wediombo och jag tog så många bilder så här kommer ett nytt gäng foton på stranden, när Annie hängde i träd, när jag försökte klättra i trädet (gick sådär, typ fastnade) och bara annat fint från denna dagen.
 
Och bara titta på hur härligt lugnt och bra Annie ser ut att ha det. ♥♥♥ Blev så glad över att se att hon verkade ha det så fint där hon bara låg på grenen och dinglade med benen. Såg ut att bara andas och ta det lugnt. Perfa och fint, hörrduni.
 
Men nu slutsnackat, varsågoda, här kommer bildkavalkaden:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0