Chill labbdag och vårt skafferi

2016-06-21 10:59:00
Resor - Indonesien
Hallå från sjukstugan! Jag mår bättre och Annie behöver minst en god natts sömn bara, så är vi på banan igen. I måndags (igår) hade vi tänkt att gå och få massage, men eftersom kroppen var mer pepp på att sova bar vi skjutit på det. Jag tog istället till halv elva! Galet länge för att vara mig.
 
Efter att ha käkat pannkakor till lunch promenerade vi till skolan. Samma väg som vi brukar cykla.
 
Jag hade inte så mycket mer att göra än att räkna fram och sedan mäta upp rätt mängder för att förbereda inför tisdagens reaktion.
 
Rätt chill dag i labbet idag igen, alltså. Har ju typ lyckats komma ikapp mitt bloggläsande tack vare detta.
 
När Annie var klar med sitt gick vi till slut hem igen, samma väg som vi kom.
 
Hämtade bara upp tvätten först. Tror det här stället blir det vi kör på. Något dyrare, men mer miljötänk och kändes som att kläderna blev rena. Sedan hade vi vuxenmiddag igen (kakor, kex och choklad typ) pga var för trötta för annat.
 
Men tänkte jag kunde visa vårt fina lilla skafferi som vi har uppe på mitt rum. Risnudlar, chips med tomatsås (?), en hel del choklad, riskakor, glutenfria knäckebröd, rismjöl och salt. Sant russin och rött ris. Vi har så vi klarar oss ändå. Speciellt med en kyl som börjar bli något fylld.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0